wtorek, 7 maja 2013

Dżem's Concert !!!

Koncert Dżemu !!!




Było świetnie!!!;) Zresztą jakby mogło być inaczej, jeśli grał Dżem! Od kiedy zakochałam się w ich muzyce staram się bywać na ich koncertach, które grają  w mojej okolicy. Wiadomo, nie zawsze wychodzi tak jakby się chciało, dlatego tym bardziej się cieszę, że mogłam tam być. Mimo swojego zaawansowanego wieku, panowie z Dżem dali niezły popis. Mieli taki power, że nie jeden nastolatek mógłby im pozazdrościć. Zachwyciła mnie bardzo jedna z ich gitar! Po prostu świetny design (zdjęcia poniżej)! Chciałabym taką mieć, oczywiście gdybym umiała grać :). Z każdą minutą byłam coraz bliżej sceny, aż w połowie koncertu udało mi się dotrzeć do barierki pod samą sceną. Nie ukrywam, że nie było łatwo tam się dostać. Musiałam pokonać takie przeszkody jak: szalone pogo, ogromne błoto i dziury. Raz nawet  prawie wylądowałabym w tej zachęcającej kąpieli błotnej, gdyby nie mój chłopak, który mnie złapał. Widziałam, że niektórzy nawet z niej skorzystali, a mało tego nawet kładli sobie nawzajem maseczki błotne na twarz. Zupełnie  innego znaczenia  nabiera tutaj powiedzenie: "Podać komuś pomocną dłoń"... A co do dziur, to może nie byłyby one takie trudne do pokonania, gdyby nie to, że zachciało mi się założyć buty na obcasie... Może ktoś pomyśleć, co za głupota takie buty na koncert?! Wiem, może i powinnam założyć glany, chociażby dla własnego bezpieczeństwa, ale miałam zamiar pstryknąć im tam kilka fotek i zamieścić je na blogu. Niestety błoto i dziury tak je zdewastowały, że o zdjęciach mogłam pomarzyć...Ale nic straconego! Zamieszczę je w następnym poście:) Poniżej zamieszczam kilka zdjęć dokumentujących ten wspaniały koncert :)

Blisko...

Bliżej...

Pod sceną!!!:)

My Love! (gitara)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...