wtorek, 3 czerwca 2014

Kalisz! Event!

Wreszcie! Dzisiaj pisałam ostatni egzamin i już prawie wolne...:) jeszcze tylko (albo aż) obrona pracy i wakacje!:) Wiem,wiem obiecywałam, że wkrótce się pojawi, ale trochę się to przeciągnęło przez sesję niestety...ale już jest - post na temat eventu w Kaliszu!
Otóż niedługo przed wyjazdem na fashion week w Łodzi otrzymałam emaila z propozycją uczestnictwa w wydarzeniu organizowanym przez Galerię Tęczę w Kaliszu. Po uzyskaniu bardziej szczegółowych informacji nie wahałam się ani chwili i od razu się zgodziłam. Moja rola polegała na stworzeniu trzech stylizacji tematycznych na bazie ubrań z czterech sklepów (Reserved, Promod, Tally Weijl, Oodji) i zaprezentowaniu ich na scenie (na której po 2 godz.zaśpiewała Margaret). Miałam być czymś w rodzaju sapportu przed występem piosenkarko-blogerki :). Jako stylistka razem z blogerką Justyną ze Street-Fashion-Palabra opowiadałam o najnowszych trendach, o blogu i  o pokazywanych stylizacjach. Stworzone zestawy nie są szczytem moich możliwości, ale niestety ograniczał mnie asortyment sklepów.
Rezultaty możecie zobaczyć poniżej na zdjęciach i filmach...:) Zapraszam do oglądania :)

Stylizacja pierwsza: Wersja Elegancka (do pracy):





sukienka/dress-Oodij
żakiet/jacket-Oodij
naszyjnik/necklace-Reserved
torebka/bag-Promod
buty/shoes-Promod

Stylizacja druga: Wyjście na imprezę:





top-Tally Weijl
spódnica/skirt-Tally Weijl
torba/bag-Reserved
buty/shoes-Promod

Stylizacja trzecia: Sportowa:









bluzka/blouse-Reserved
szorty/shorts-Reserved
buty/shoes-Reserved

Backstage:










Z Gosią (Margaret) :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...