niedziela, 9 listopada 2014

Fashion Week Poland: Nenukko

Mam nadzieję, że jeszcze Was nie znudziłam Fashion Week Poland, a jeśli tak to nie martwcie się bo to już prawie koniec. :) Dzisiaj kolekcja Nenukko, której myślą przewodnią było przeciwstawienie się konsumpcji i postawienie na osobowość i wnętrze. Autorki chciały pokazać, że moda i ciuchy nie powinny nami rządzić, a my w swoim życiu powinniśmy nastawić się głównie na więzi i relacje międzyludzkie. Jak dla mnie stanowi to swoisty paradoks całego eventu, bo trochę to dziwne, że projektantki sprzeciwiają się podążaniu za modą, bo przecież to właśnie im powinno najbardziej zależeć na upłynnieniu kolekcji, no ale cóż widocznie każdy ma inne spojrzenie na tego typu tematy. Pokaz generalnie bardzo specyficzny zarówno w swojej oprawie muzycznej jak i ruchu modelek na wybiegu. Wszystkie projekty utrzymane były w prostych, skromnych fasonach bez dodatkowych udziwnień. W palecie barw zawierały się jedynie biel, granat i czerń.
Co napisałam, to napisałam, ale ocenić ten pokaz według waszych kryteriów już musicie sami. :) Miłego oglądania :) 
P.S. Filmik jak zawsze na samym dole ;)
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...