wtorek, 16 grudnia 2014

Relax before Christmas


Święta coraz bliżej! :) Przez te wszystkie przedświąteczne zakupy i planowanie prezentów totalnie nie miałam czasu dla bloga, ale już do Was wracam :). A Wy macie już wszystkie prezenty? :) Ja w tym roku wcześniej się za to zabrałam, więc w tym momencie jestem już wyrobiona. Szczerze Wam polecam takie przedterminowe załatwienie sprawy, bo to co się aktualnie dzieje w centrach handlowych przerasta nawet moje zapasy cierpliwości  i zakłóca spokój wewnętrzny chyba każdego, kto się w nich znajduje. Nawet wprawa w zakupach ciucholandowych nie zdaje tu egzaminu, a walczyć o najlepsze okazje trzeba niczym w lumpeksie, ale co ja tu będę opowiadać, przecież chyba każdy z Was już tego doświadczył na sobie. Generalnie, kupowanie prezentów jest chyba dużo fajniejsze niż ich dostawanie, znaczy przynajmniej ja tak mam. :) Już się nie mogę doczekać, aż je wszystkie wręczę, a to już całkiem niedługo! :) Nad tekstem wstawiłam specjalnie dla Was piosenkę wprowadzającą w klimat przedświąteczny. :)
A teraz tak bardziej blogowo: dzisiejszy post jest troszkę inny niż zwykle ze względu na wykorzystany do zdjęć atrybut...:) Jeśli chodzi o stylówkę to zobaczycie duże natężenie futra (oczywiście sztucznego) i uniwersalnej kolorystyki. Futra już od kliku sezonów królują na wybiegach i można się temu dziwić, bo nie dość, że wyglądają bardzo efektownie to jeszcze spełniają funkcję ogrzewczą. Kolor szary w aktualnym sezonie uznawany jest za czerń jesieni-zimy 2014-2015, tzn. za barwę bazową każdej stylizacji. Szarość podobnie jak czerń i biel, zawsze wygląda elegancko i uniwersalnie, więc zachęcam wszystkich do korzystania z tej palety barw. Miałam napisać tylko kilka zdań, a wyszło jak zwykle. :) W każdym bądź razie miłego oglądania życzę ! :)
















kamizleka/vest-Cropp
koszula/shirt-H&M
spodnie/trousers-Reserved
naszyjnik/necklace-Sinsay
buty/shoes-Lasocki
torba/bag-F&F

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...