poniedziałek, 14 września 2015

Happy Time

No hej:) 
Dawno mnie tu nie było, co? Mam nadzieję, że mimo to czasem tu zaglądaliście. :) Wiecie jak to jest: praca, obowiązki, spotkania ze znajomymi i małe przyjemności, aż czasu na wszystko nie starcza. ;) Ale wydaje mi się, że to właśnie jest najfajniejsze jak masz tak aktywne życie, że aż brakuje Ci godzin. Cały czas coś się dzieje i nie ma nudy. Z jednego wypadu na drugi, z jednego spotkania na drugie, z jednego weekendu na następny itd... ;) Mnie w tym tygodniu czeka jeszcze wyjazd do Sopotu.:) Zamierzam się tam świetnie bawić i prażyć na plaży tym bardziej, że zamówiłam sobie piękną pogodę. I Wam też radzę korzystać do oporu z ostatnich dni lata, bo następne dopiero za rok. Może jakiś grill albo jeziorko? :)










top-sh
spodnie/pants-H&M
torba/bag-F&F
buty/shoes-Deichmann

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...