niedziela, 16 lutego 2014

Old-fashioned chic!

Jako, że jestem już oficjalnie po sesji egzaminacyjnej, wreszcie mogę zająć się blogiem :) Koniec z nieprzespanymi nocami i stresem! Pomimo tego złego, jest jednak jeden pozytywny (przynajmniej dla mnie) aspekt tego maratonu egzaminowego: 3kg mniej!;p Dla mnie stres jest lepszy niż jakakolwiek dieta...ale szczerze mówiąc nie polecam tego sposobu na odchudznie;p Na pewno istnieją lepsze i bardziej łagodne dla organizmu...np. bieganie, do którego zaczynam się już mentalnie i fizycznie przygotowywać:) Kupiłam nawet specjalne buty!:) Obym tylko wytrwała w swoim postanowieniu...Trzymajcie za mnie kciuki!:)
Poniżej stylizacja złożona wyłącznie z wyprzedażowych łupów :) Miłego oglądania!














koszula/shirt-Reserved %
spódnica/skirt- Orsay %
kapelusz/hat- Resrved%
buty/shoes-Stradivarius %
torba/bag-SH

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...