piątek, 16 stycznia 2015

Win in the Mohito contest!

Ale dzisiaj spotkała mnie fajna niespodzianka! :) Dwa dni temu wysłałam sklecony przeze mnie (w godzinę) wierszyk na konkurs organizowany przez Mohito i wygrałam! :) Tematem konkursu były życzenia dla marki z okazji pierwszych urodzin Shop Online. Poniżej możecie przeczytać moje wypociny, tzn. moją Odę do Mohito. ;)





Oda do Mohito

Rok temu nastąpił ten piękny dzień,
to wtedy właśnie ziścił się mój sen.
Już mogłam oglądać, zamawiać, kupować…
czasu na dojazdy do galerii nie marnować.
Mohito stworzyło wirtualny raj,
idealny dla wszystkich zabieganych pań.
I nie ukrywam, że już tak od roku,
tkwię w uwielbieniu do strony Mohito widoku.
Spełniło się bowiem moje marzenie,
by nie walcząc w galerii, kupować po przecenie.
Dla Mohito był to rok pełen sukcesów i chluby,
a w szczególności kolekcji Gold Label i Anji Rubik.
A dziś wielkie wydarzenie: świętujemy rocznicę…
Mohito Shop Online narodzenie.
Jako jedna z najwierniejszych fanek,
przejdę teraz do życzeniowych składanek.
Mohito cudne i pełne uroku,
nie zmieniaj się nigdy, nawet w przyszłym roku.
Styl i klasa niech dalej przyświeca tej marce,
a liczba klientów zwiększa się niczym w mnożarce.
Mocy inspiracji i wielkich obrotów,
a przede wszystkim cosezonowych, modowych przewrotów!
Życzę Ci ja – wierna fanka
od lat zakochana w mohitowskich ubrankach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...