czwartek, 12 marca 2015

Camel

To chyba już ostatnia zimowa stylizacja... Smutno Wam? Bo mi wcale. :) Coraz bliżej wiosny...:) Aż czuć ją w powietrzu. Zdjęcia wyszły trochę jesiennie, ale w sumie fajnie, że są takie miejsca, których zima jeszcze nie dotknęła.
Wiem, że już marzec i pewnie część z Was wolałaby, żebym już publikowała wiosenne stylówki, ale mamy taki klimat jaki mamy. Nadal jest zimno, a ja nie chcę w tym pięknym przedwiośniu marnować czasu na chorowanie. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie. Ale nie martwcie się na pewno niedługo pojawi się post o trendach obowiązujących na wiosnę-lato 2015, więc nic Was nie ominie.
Stylizacja oparta jest w całości na kolorze camel (wielbłądzim) - czyli hicie aktualnego sezonu, u mnie w różnych odcieniach. Rzeczy, które mam na sobie w większości pochodzą z second hand-ów, ale po głębszym zastanowieniu stwierdziłam, że nie zdradzę Wam które...:) Każda kobieta powinna mieć w sobie choć krztę tajemniczości,  nawet ja, a co! :)















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...