środa, 18 marca 2015

Voman's Day

Pamiętacie jeszcze 8 marca? :) Święto kobiet - dla tych, którzy już zapomnieli. :) A pamiętacie co wtedy robiliście, bo ja akurat pamiętam bardzo dobrze i chętnie się z Wami tym podzielę. Otóż 8 marca odwiedziłam Galerię Amber w Kaliszu i pełniłam tam rolę stylistki dla marki DanHen. Doradzałam paniom jakie fasony i kolory powinny nosić i opowiadałam o trendach obowiązujących w najbliższym sezonie. Nie martwcie się, specjalnie dla Was już też szykuję taki post. Event bardzo ciekawy, nawiązałam fajne znajomości i pomogłam kilku osobom. Tak się właśnie łączy przyjemne z pożytecznym. :) Przy okazji mogę Wam polecić naszą rodzimą - polską markę DanHen. Świetne fasony i kolory, w dodatku dobrej jakości. Kolekcja w całości nawiązuje do obecnych trendów i łączy w sobie klasyczną elegancję i ponadczasowość. Uniwersalność rzeczy sprawia, że są one odpowiednie dla Pań w każdej kategorii wiekowej. A prostota i minimalizm umożliwia łatwiejsze dobieranie ich w zestawy. 
Oprócz zdjęć zamieszczam również filmik, w którym możecie zobaczyć event w wielkim skrócie.



 Fot. Galeria Amber


Fot. Galeria Amber




Z bardzo fajną makijażystką :) Profil z jej dziełami możecie zobaczyć tutaj:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...