piątek, 24 lipca 2015

Maxi blue dress

Hej wszystkim!:)
I jak tam zaczął się Wasz weekend? Już się relaksujecie? :) Ja swój rozpoczęłam leżąc na trawie z książką w ręce. Na szczęście czytanie nie pochłonęło mnie na tyle, żeby nie popodziwiać otoczenia. Robiliście to kiedykolwiek? Leżeliście bezczynnie patrząc w niebo? Naprawdę polecam. Ja stanowczo robię to zbyt rzadko. Wiecie jak to relaksuje? Nie myślisz o niczym i patrzysz jak te fajne, białe, puchate chmurki przesuwają się i układają się w różnych konstelacjach. Mega! :)
Dobra, żeby nie zrobiło się zbyt refleksyjnie, przechodzę już do meritum. Dzisiejsza stylizacja to total look H&M. Tanio, ale modnie. Pokochałam styl hippie tego lata i chyba prędko mi ta miłość nie przejdzie. ;) Lubicie ten trend? Jak Wam się podoba jego wersja w moim wykonaniu?














sukienka/dress-H&M
torebka/bag-H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...