niedziela, 12 lipca 2015

Warsaw Fashion Street

Co tam słychać? Opaliliście się coś? :) Ja to nawet trochę się przypaliłam, ale już wracam do siebie :).  Miałam teraz kilka bardziej zabieganych dni, ale coś mi się kojarzy, że obiecałam Wam relację z warszawskiego eventu modowego, zgadza się? ;)
Otóż, dzięki pewnej osobie, której nazwiska nie wymienię, ale ona na pewno bardzo dobrze będzie wiedzieć kogo mam na myśli, otrzymałam zaproszenie na galę Warsaw Fashion Street. By the way: dziękuję Ci bardzo za to M:*. Wydarzenie rozpoczęło się koktajlem i taki właśnie koktajlowy dress code obowiązywał wedle zaproszenia. Zachęcam do ocenienia mojej stylizacji. Jak sądzicie, dobrałam ją odpowiednio do okazji? 
Na starcie spotkałam koleżanki blogerki: Kingę ze Style On i Wiktorię z Confassion, więc rozpoczęło się fajnie. Potem mogłam pokosztować cukierniczych cudów i w świetnym nastroju powędrować czerwonym dywanem na pokazy mody. Impreza różniła się od typowego Fashion Week tym, że pokazy odbywały się wzdłuż jednej z popularnych ulic Warszawy, a każdy zainteresowany mógł obejrzeć pokazy bez specjalnego zaproszenia. 





sukienka/dress-Mohito
żakiet/jacket-Mohito
buty/shoes-Reserved

Pierwszą zaprezentowana podczas gali kolekcja należała do Mariusza Brzezińskiego i obejmowała sezon jesień-zima 2015. Podczas pokazu dominowały głównie ciemny granat, kobalt, srebro i czerwień. Projektant postawił na fasony eleganckie i kobiece. Motywem przewodnim projektów zdecydowanie były frędzle i sztuczne futra. Jak Wam się podoba?









Tym razem mam również coś dla Panów. ;) Kolekcja Cafardini to klasa sama w sobie. Piękne garnitury i buty godne największych gentlemanów. Gwiazdą pokazu był Szymon Majewski, który wystąpił jako model i zamykał modowy show. Co sądzicie o jego stylizacji? :) Z tego co widziałam skarpetki były jego własnością, więc nawet podczas występu na wybiegu zachował swój naturalny charakter i urok. :)








Kolejny pokaz kolekcji damskiej, moim zdaniem jeden z trzech najlepszych wieczoru, należał do marki Papilon. Dużo różu, bieli, czerni i etnicznych wzorów w ciekawych fasonach to chyba wszystko czego potrzeba latem każdej kobiecie. Zobaczcie sami;).










Swoją kolekcję zaprezentowała również marka Apart. Kilka tych biżuteryjnych cudów zamieszczam na zdjęciach poniżej.




Kolekcję z dużym naciskiem na casual zaprezentowała marka Ptaszek. Dominowały szarości, biel i czerń. Podczas pokazu pojawiły się również bardzo oryginalne, kolorowe, kwieciste, męskie buty. Co sądzicie? Moim zdaniem w wersji damskiej byłyby całkiem, całkiem..., ale tylko w damskiej:)









Najbardziej ze wszystkich pokazów gali podobała mi się kolekcja Redi Fashion. Kupiłabym absolutnie wszystko! Gdybym tylko mogła :) Piękne płaszcze, kamizelki i peleryny w klasycznej czerni i bieli wzbogacone skórzanymi dodatkami, które wyglądać będą świetnie na każdej eleganckiej kobiecie.













Natalia Jaroszewska natomiast zaprezentowała na wybiegu kolekcję na sezon wiosna-lato. Gwiazdami pokazu były celebrytki, które wystąpiły jako modelki. Kolekcja inspirowana była wakacjami na gorących wyspach, stąd dominacja długich, lekkich i kolorowych sukienek.








Premierę swojej kolekcji miała podczas gali Natasha Pavluchenko. Całość kolekcji wykonana została z materiałów w barwach czerni i bieli. Nie zabrakło oczywiście pięknych, romantycznych sukienek i eleganckich kostiumów. Zresztą sami zobaczcie. :)













Dodatek dla fanów motoryzacji. Najnowszy model Volkswagena, który doskonale pasował do eventu. Bez wątpienia jest on w całości Fashion. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...